محیطی برای تعامل بیشتر بانک با مشتریان است تا از طریق آن فرصت های جدیدی برای روابط دوستانه و دوسویه مشتریان با بانک ایجاد گردد. سامانه باشگاه مشتریان با اهداف زیر تشکیل شده است : گسترش و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی نیازهای مشتریان ايجاد ارتباط تعاملي با مشتريان رضایت مشتریان و وفادارسازی اطلاع رسانی و آموزش تشویق مشتریان برای استفاده از خدمات تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیازات و استفاده هر چه بیشتر از جوایز طرح ها در این راستا سایت باشگاه مشتریان با امکانات زیر اماده شده است : عضویت و مدیریت پروفایل شخصی امکان ثبت کارت های سامانی و شتابی امکان نمایش امتیازات کسب شده توسط مشتری بابت موجودی حسابهای مشتری امکان نمایش امتیاز مشتری از عملکرد روزانه امکان نمایش امتیازات به صورت نمودار پای امکان نمایش جزییات امتیاز کسب شده امکان محاسبه امتیاز با تعیین اولویت بندی درگاه ها امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد امکان انتقال امتیاز به دیگران امکان دعوت از دوستان توسط ارسال ایمیل