باشگاه مشتريان







محیطی برای تعامل بیشتر بانک با مشتریان است تا از طریق آن فرصت های جدیدی برای روابط دوستانه و دوسویه مشتریان با بانک ایجاد گردد.

سامانه باشگاه مشتریان با اهداف زیر تشکیل شده است :

  • گسترش و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی نیازهای مشتریان
  • ايجاد ارتباط تعاملي با مشتريان
  • رضایت مشتریان و وفادارسازی
  • اطلاع رسانی و آموزش
  • تشویق مشتریان برای استفاده از خدمات
  • تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیازات و استفاده هر چه بیشتر از جوایز طرح ها

در این راستا سایت باشگاه مشتریان با امکانات زیر اماده شده است :

  • عضویت و مدیریت پروفایل شخصی
  • امکان ثبت کارت های سامانی و شتابی
  • امکان نمایش امتیازات کسب شده توسط مشتری بابت موجودی حسابهای مشتری
  • امکان نمایش امتیاز مشتری از عملکرد روزانه
  • امکان نمایش امتیازات به صورت نمودار پای
  • امکان نمایش جزییات امتیاز کسب شده
  • امکان محاسبه امتیاز با تعیین اولویت بندی  درگاه ها
  • امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد
  • امکان انتقال امتیاز به دیگران
  • امکان دعوت از دوستان توسط ارسال ایمیل