پشتيبانــي







امروزه پشتیبانی از محصولات نرم افزاری به عنوان مهمترین و اصلی ترین بخش چرخه تولید و نگهداری نرم افزارها می باشد. بخش زیادی از رضایت مشتریان همواره در ارزیابی خدمات پس از فروش و پشتیبانی به وجود می‌آید. براین اساس، ارائه خدمات با کیفیت وهمیشگی، همواره مورد توجه تولید کنندگانی است که نه تنها فروش برای آن ها اهمیت دارد بلکه ارتباط با مشتری به عنوان هدف اصلی مورد نظر است.
در این راستا، شرکت پردازش گران سامان جهت پشتیبانی محصولات خود در بخش‌های زیر به ارائه خدمات می‌پردازد:

  • بخش خدمات حضوری
  • بخش خدمات تلفنی
  • بخش خدمات آنلاین

از آنجا که هر نرم افزار  پس از تولید و در طول حیات خود نیاز به حفظ  و نگهداری دارد، حضور تیمی متخصص و مجرب  در کنار آن ضروری می نماید. تیم پشتیبانی فعالیت هایی همچون نصب نرم افزار و عملیاتی نمودن آن، پایش و اطمینان از صحت عملکرد نرم افزار، برطرف سازی هرچه سریع‌تر مشکلات احتمالی، ریشه یابی مشکلات پیش آمده، برنامه ریزی برای رفع آن ها و بروزرسانی نسخه‌های نرم افزار را انجام می دهد. همچنین در زمینه ی تست نرم افزار و آموزش نرم افزار فعالیت های تخصصی و گسترده ای به عهده دارد. از آنجا که مشتریان اصلی شرکت پردازش گران سامان بانک ها هستند، امنیت یکی از ارکان مهمی است که در تمام سطوح شرکت به ویژه پشتیبانی حائز اهمیت می باشد.
پشتیبانی برای انجام چنین وظایف خطیری نیازمند پرسنلی متخصص و مجرب است. تخصص و دانش تیم، در زمینه ی سیستم های عامل، بانک های اطلاعاتی، وب سرور، اپلیکیشن سرور، شبکه و دیگر تخصص های مورد نیاز به روز می باشد. این واحد برای بالا بردن سرعت و دقت در کار، به  ابزار های قوی نرم افزاری مجهز بوده که ارتباط مشتری با بخش پشتیبانی را راحت و قابل پیگیری می نماید.